fbpx
Regulamin konkursu plastycznego

Regulamin konkursu plastycznego

image_pdfimage_print

§1. Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem konkursu plastycznego „Miś Strażnik” (dalej: „Konkurs”) jest Straż Miejska w Gliwicach, zwana dalej „Organizatorem”.
  2. Konkurs jest skierowany do dzieci do 10lat, mieszkających na terenie miasta Gliwice.
  3. Udział w Konkursie jest bezpłatny i dobrowolny.

§2. Cele Konkursu

  1. Promowanie bezpieczeństwa i roli Straży Miejskiej w życiu społeczności lokalnej.
  2. Rozwijanie kreatywności i zdolności artystycznych dzieci.
  3. Wzmacnianie współpracy między Strażą Miejską a mieszkańcami Gliwic.

§3. Tematyka i forma prac

  1. Zadaniem uczestników jest wykonanie pracy plastycznej przedstawiającej Misia Strażnika, maskotkę Straży Miejskiej.
  2. Praca może być wykonana dowolną techniką (rysunek, malarstwo, kolaż) na papierze w formacie maksymalnie A3.
  3. Prace należy sfotografować lub zeskanować i przesłać w formacie JPG lub PNG w formularzu dostępnym na stronie www w zakładce „dla mieszkańców”/”konkurs”

§4. Terminy

  1. Prace można przesyłać od 25.11.2024 r. do 29.11.2024 r.
  2. Prace nadesłane po upływie terminu nie będą brane pod uwagę.
  3. Głosowanie na najlepsze prace odbędzie się na profilu Facebook Straży Miejskiej w Gliwicach w terminie od 02.12.2024 r. do 08.12.2024 r.

§5. Zasady wyboru zwycięzców

  1. Wszystkie nadesłane prace zostaną opublikowane na profilu Facebook Straży Miejskiej w Gliwicach w albumie konkursowym.
  2. O zwycięstwie decyduje liczba polubień („lubię to”) uzyskanych przez poszczególne prace w wyznaczonym czasie głosowania.
  3. W przypadku uzyskania takiej samej liczby głosów Organizator zastrzega sobie prawo do wskazania zwycięzcy.
  4. Ogłoszenie wyników nastąpi do 10.12.2024 r. na stronie internetowej i profilu Facebook Straży Miejskiej w Gliwicach.

§6. Nagrody

  1. Organizator przewiduje nagrody za trzy pierwsze miejsca.
  2. Każdy uczestnik otrzyma dyplom uczestnictwa, który zostanie przesłany drogą elektroniczną.
  3. Nagrody rzeczowe zostaną przekazane podczas oficjalnego spotkania z Organizatorem, o którego terminie rodzice/opiekunowie zostaną poinformowani.

§7. Postanowienia końcowe

  1. Uczestnictwo w Konkursie jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do publikacji przesłanych prac na swoich kanałach komunikacji (Facebook, strona internetowa) w celach promocyjnych.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie, o czym uczestnicy zostaną poinformowani na profilu Facebook Straży Miejskiej w Gliwicach.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem decyduje Organizator.
  5. Kontakt w sprawach związanych z Konkursem: Kierownik Wydziału Profilaktyki i Komunikacji Społecznej tel. 793 112 089 .

§8. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych uczestników Konkursu jest Straż Miejska w Gliwicach.
  2. Dane osobowe uczestników i ich opiekunów będą przetwarzane wyłącznie w celu organizacji i przeprowadzenia Konkursu zgodnie z przepisami RODO.
  3. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie internetowej Straży Miejskiej w Gliwicach.

Zapraszamy do udziału i życzymy powodzenia!

Udostępnij:
Skip to content