Regulamin konkursu plastycznego
§1. Postanowienia ogólne
- Organizatorem konkursu plastycznego „Miś Strażnik” (dalej: „Konkurs”) jest Straż Miejska w Gliwicach, zwana dalej „Organizatorem”.
- Konkurs jest skierowany do dzieci do 10lat, mieszkających na terenie miasta Gliwice.
- Udział w Konkursie jest bezpłatny i dobrowolny.
§2. Cele Konkursu
- Promowanie bezpieczeństwa i roli Straży Miejskiej w życiu społeczności lokalnej.
- Rozwijanie kreatywności i zdolności artystycznych dzieci.
- Wzmacnianie współpracy między Strażą Miejską a mieszkańcami Gliwic.
§3. Tematyka i forma prac
- Zadaniem uczestników jest wykonanie pracy plastycznej przedstawiającej Misia Strażnika, maskotkę Straży Miejskiej.
- Praca może być wykonana dowolną techniką (rysunek, malarstwo, kolaż) na papierze w formacie maksymalnie A3.
- Prace należy sfotografować lub zeskanować i przesłać w formacie JPG lub PNG w formularzu dostępnym na stronie www w zakładce „dla mieszkańców”/”konkurs”
§4. Terminy
- Prace można przesyłać od 25.11.2024 r. do 29.11.2024 r.
- Prace nadesłane po upływie terminu nie będą brane pod uwagę.
- Głosowanie na najlepsze prace odbędzie się na profilu Facebook Straży Miejskiej w Gliwicach w terminie od 02.12.2024 r. do 08.12.2024 r.
§5. Zasady wyboru zwycięzców
- Wszystkie nadesłane prace zostaną opublikowane na profilu Facebook Straży Miejskiej w Gliwicach w albumie konkursowym.
- O zwycięstwie decyduje liczba polubień („lubię to”) uzyskanych przez poszczególne prace w wyznaczonym czasie głosowania.
- W przypadku uzyskania takiej samej liczby głosów Organizator zastrzega sobie prawo do wskazania zwycięzcy.
- Ogłoszenie wyników nastąpi do 10.12.2024 r. na stronie internetowej i profilu Facebook Straży Miejskiej w Gliwicach.
§6. Nagrody
- Organizator przewiduje nagrody za trzy pierwsze miejsca.
- Każdy uczestnik otrzyma dyplom uczestnictwa, który zostanie przesłany drogą elektroniczną.
- Nagrody rzeczowe zostaną przekazane podczas oficjalnego spotkania z Organizatorem, o którego terminie rodzice/opiekunowie zostaną poinformowani.
§7. Postanowienia końcowe
- Uczestnictwo w Konkursie jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Organizator zastrzega sobie prawo do publikacji przesłanych prac na swoich kanałach komunikacji (Facebook, strona internetowa) w celach promocyjnych.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie, o czym uczestnicy zostaną poinformowani na profilu Facebook Straży Miejskiej w Gliwicach.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem decyduje Organizator.
- Kontakt w sprawach związanych z Konkursem: Kierownik Wydziału Profilaktyki i Komunikacji Społecznej tel. 793 112 089 .
§8. Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych uczestników Konkursu jest Straż Miejska w Gliwicach.
- Dane osobowe uczestników i ich opiekunów będą przetwarzane wyłącznie w celu organizacji i przeprowadzenia Konkursu zgodnie z przepisami RODO.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie internetowej Straży Miejskiej w Gliwicach.
Zapraszamy do udziału i życzymy powodzenia!