Zgłoszenie interwencji – jak to zrobić… ? Część 1
Odpowiadamy więc…
W Gliwicach działa Centrum Ratownictwa Gliwice, które jest jednostką organizacyjną miasta Gliwice.
Na wspólnej sali dyspozytorskiej Państwowa Straż Pożarna, Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego dla miasta Gliwice (PCZK) oraz Straż Miejska w Gliwicach przyjmują całodobowo zgłoszenia o zdarzeniach z terenu miasta oraz z Centrum Powiadamiania Ratunkowego.
Dziś o interwencjach związanych m.in. z infrastrukturą miejską.
Są trzy podstawowe kierunki działania w tym zakresie.
- Straż Miejska,
- Straż Pożarna,
- Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego.
Który z nich wybrać by interwencja była szybko i sprawnie załatwiona? Tylko jeden z ww. „kierunków” zapewnia działanie bez pośredników.
To Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego. Na witrynie internetowej CRG crg.gliwice.pl, możecie znaleźć informacje na temat dwóch możliwych form kontaktu z dyżurnym PCZK:
- Zgłoszenia telefoniczne (całodobowo):
Nr tel.: 32 231 98 76
Nr fax: 32 301 97 10
Numer kontaktowy dla osób głuchoniemych: 510 140 480
- Zgłoszenia internetowe – zakładka https://crg.gliwice.pl/zglos-interwencje/ formularz kontaktowy, albo bezpośrednio za pomocą e-mail: pczk-gliwice@poczta.crg.gliwice.pl
W ten sposób możecie zgłosić np. problemy z infrastrukturą miejską, chore zwierzęta, miejsca niebezpieczne itp.
Działajcie skutecznie, jeżeli widzicie coś co was niepokoi, coś co może być zagrożeniem, dajcie nam znać, przyjedziemy sprawdzimy.
Wkrótce, przypomnimy jaką drogę wybrać, by wasze zgłoszenie, interwencja przekazana Nam, była skuteczna.