Jak zgłosić interwencję?
Codziennie dostajemy wiele zgłoszeń od Was, za co bardzo dziękujemy. Jesteście bardzo ważnym naszym „trzecim” okiem.
Dla przypomnienia dla tych, co już wiedzą jak można do nas zgłosić interwencję, a dla tych, którzy jeszcze tego nie wiedzą – informacja, która może się kiedyś przydać.
Zgłoszenia przyjmujemy 24 godziny na dobę:
– telefonicznie – pod bezpłatnym numerem alarmowym – 986 lub 32 231 69 55;
– e-mailowo – dyzurny@smgliwice.pl;
– przez zakładkę na naszej stronie www – Zgłoś interwencję;
– poprzez platformę ePUAP – INSTRUKCJA jak wysłać pismo.
Jesteśmy dostępni dla Was całodobowo pod trzema pierwszymi wyżej wymienionymi możliwościami kontaktu. Przez platformę ePUAP również możecie wysłać zgłoszenie/pismo całodobowo, ale dopiero w godzinach pracy sekretariatu będzie przesyłane do realizacji. Aby zawiadomienie stanowiło podstawę do wszczęcia czynności wyjaśniających, muszą znaleźć się przede wszystkim informacje dotyczące: imienia i nazwiska zgłaszającego oraz danych kontaktowych. W przypadku zgłoszenia anonimowego wykroczenie musi zostać potwierdzone – w innym przypadku nie podejmujemy dalszych czynności. Pamiętajcie, że jadąc na interwencję nie podajemy nikomu informacji, skąd i od kogo wiemy o sytuacji.
Szczegółowe informacje opisywaliśmy tutaj:
i tutaj:
oraz tutaj: