Zgłoszenie interwencji – jak to zrobić…? Cześć 2
Jak skutecznie zgłosić interwencję? Pisaliśmy o tych – związanych z infrastrukturą miejską.
Przypominamy. Na wspólnej sali dyspozytorskiej Państwowa Straż Pożarna, Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego dla miasta Gliwice (PCZK) oraz Straż Miejska w Gliwicach przyjmują całodobowo zgłoszenia o zdarzeniach z terenu miasta oraz z Centrum Powiadamiania Ratunkowego.
Dziś o interwencjach związanych ze wszelkiego rodzaju czynami zabronionymi, przede wszystkim wykroczeniami.
Takie zgłoszenia przyjmujemy na stanowisku dyżurnego.
Interwencję można zgłosić na kilka sposobów:
Najpopularniejszy – telefonicznie:
Numer, który zawsze warto pamiętać – 986
Bezpłatny, czynny przez całą dobę.
Jeżeli interwencja nie jest bardzo pilna, a Wy chcecie też np. uzyskać informację, sugerujemy jeden z trzech sposobów:
Pierwszy – telefonicznie – 32 231 69 55,
Drugi – e-mail – dyzurny@smgliwice.pl za pośrednictwem formularza kontaktowego, który znajdziecie tutaj, albo z użyciem programu pocztowego.
Trzeci – komunikator WhatsApp, wtyczkę umożliwiającą przekazanie informacji znajdziecie w naszej witrynie internetowej.
Uprzejmie informujemy, że komunikator messenger nie służy do zgłaszania interwencji.
Pozostałe dane, umożliwiające kontakt z nami znajdują się tutaj.
Czasem „zgłoszenie interwencji” może zmienić swój status, na zawiadomienie o wykroczeniu.Dlatego przypominamy zestaw ważnych informacji o tym jak złożyć zawiadomienie o wykroczeniu:
Część 1 – jak to zrobić
Część 2 – dlaczego warto to zrobić osobiście
Cześć 3 – prawa i obowiązki świadka