Poniżej przeprowadzimy Was krok po kroku, jak to zrobić.
Zaloguj się na stronie : https://www.gov.pl/web/gov/wyslij-pismo-ogolne i zaznacz przycisk „wyślij pismo ogólne”.
Zaloguj się do swojego profilu zaufanego, poprzez logowanie banku lub nazwę użytkownika/e-mail.
Po zalogowaniu się, znajdź z dostępnej listy „STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH”, następnie wybierz rodzaj pisma, jakie chcesz do nas wysłać, tytuł i treść pisma, a także załączniki, jeżeli takie posiadasz. Pamiętaj o sprawdzeniu swoich danych. Zaznacz „DALEJ” jeżeli wszystko się zgadza.
Sprawdź ostatni raz, czy w Twoim piśmie się wszystko zgadza. Jeżeli tak, zaznacz „PRZEJDŹ DO PODPISU”, a następnie „PODPISZ PROFILEM ZAUFANYM”.
Zaloguj się do swojego banku, aby potwierdzić wysłanie pisma.
Ciesz się łatwo, szybko i sprawnie wysłanym i podpisanym pismem.