fbpx
12 marca 2024

Co was drażniło, co powodowało obawy w lutym 2024 r?

W każdym miesiącu roku otrzymujemy kilkaset zgłoszeń od Was. Tam gdzie to niezbędne podejmujemy interwencje
image_pdfimage_print

W każdym miesiącu roku otrzymujemy kilkaset zgłoszeń od Was. Każde jest skrupulatnie sprawdzane,  tam gdzie to niezbędne podejmujemy interwencje, tam, gdzie to możliwe – wskazujemy drogę do rozwiązania problemu.
Jak to wyglądało w lutym?

Zegar zgłoszeń

Zacznijmy od zegara zgłoszeń, czyli doby, podzielonej na sześć  odcinków:
   6:00 – 10:00 – 150 zgłoszeń,
10:00 – 14:00 – 300 zgłoszeń,
14:00 – 18:00 – 283 zgłoszenia,
18:00 – 22:00 – 173 zgłoszenia,
22:00 –   0:00 –   13 zgłoszeń,
  0:00 –   6:00 –     7 zgłoszeń.

Jak łatwo zauważyć, najwięcej zgłoszeń (około 82 %) otrzymaliśmy od Was, pomiędzy godziną 10:00 a 22:00. – 756.
Pozostałe 170 zgłoszeń wpłynęło do nas pomiędzy godzina 22:00 a 6:00.

To oczywiście nie wszystko, czas omówić zestawienie zgłoszeń, w kontekście kategorii zgłoszeń.

Kategorie zgłoszeń

A. Zakłócenia porządku publicznego –    97,
B. Zagrożenia w ruchu drogowym  – 467,
C. Ochrona środowiska i gospodarka odpadami – 197,
D. Zagrożenia życia i zdrowia  –   82.

Dzielnice, z których wpłynęło najwięcej zgłoszeń

Równie interesująco przedstawia się zestawienie zgłoszeń, w kontekście dzielnic,  z których były zgłaszane w lutym 2024.

A. Zakłócenia porządku publicznego

• Śródmieście   – 30,
• Wojska Polskiego  – 14,
• Trynek    – 11
• Sikornik   – 10

B. Zagrożenia w ruchu drogowym

• Śródmieście   – 195,
• Wojska Polskiego  –   44,
• Trynek    –   29,
• Szobiszowice   –   26.

C. Ochrona środowiska i gospodarka odpadami

• Śródmieście   – 29,
• Sikornik   – 20,
• Szobiszowice   – 16,
• Wojska Polskiego  – 15,

D. Zagrożenia życia i zdrowia

• Śródmieście   – 18,
• Wojska Polskiego  – 17
• Trynek    – 16,
• Sośnica    –  4.

Pamiętajcie, kiedy będziecie patrzeć na powyższe liczby, warto pamiętać o kilku ważnych sprawach:

1. Każde zgłoszenie to podjęta przez nas interwencja, by sprawdzić czy zostało naruszone prawo, by nałożyć przewidziane prawem konsekwencje, czy, co równie ważne wskazać „drogę” do rozwiązania problemu.
2. Nie wszystkie zgłoszenia znajdują swoje potwierdzenie, powody są różne, ale, pamiętajcie o tym, każde jest sprawdzane.
3. Reakcja na wasze zgłoszenia, to dla nas priorytet w działaniu, ale codziennie realizujemy też inne zadania.

Nie wahajcie się, korzystajcie z wszystkich, dostępnych kanałów informacji, by powiadomić nas, w czym możemy pomóc.
Pamiętajcie „Jesteśmy, aby pomagać”, dlatego Wasze zgłoszenia są dla nas niezmiernie istotne. Dziękujemy za nie.

Dziękujemy za zaufanie.

Cieszymy się, że możemy pomóc.

Udostępnij:
Open chat
Potrzebujesz pomocy?
Jak możemy Ci pomóc?
Skip to content
Wstazka