Codziennie dostajemy wiele zgłoszeń od Was, za co bardzo dziękujemy. Jesteście bardzo ważnym naszym „trzecim” okiem.
Dla przypomnienia dla tych, co już wiedzą jak można do nas zgłosić interwencję, a dla tych, którzy jeszcze tego nie wiedzą – informacja, która może się kiedyś przydać.
Zgłoszenia przyjmujemy 24 godziny na dobę:
– telefonicznie – pod bezpłatnym numerem alarmowym – 986 lub 32 231 69 55;
– e-mailowo – dyzurny@smgliwice.pl;
– przez zakładkę na naszej stronie www – Zgłoś interwencję;
– poprzez platformę ePUAP – INSTRUKCJA jak wysłać pismo.
Jesteśmy dostępni dla Was całodobowo pod trzema pierwszymi wyżej wymienionymi możliwościami kontaktu. Przez platformę ePUAP również możecie wysłać zgłoszenie/pismo całodobowo, ale dopiero w godzinach pracy sekretariatu będzie przesyłane do realizacji. Aby zawiadomienie stanowiło podstawę do wszczęcia czynności wyjaśniających, muszą znaleźć się przede wszystkim informacje dotyczące: imienia i nazwiska zgłaszającego oraz danych kontaktowych. W przypadku zgłoszenia anonimowego wykroczenie musi zostać potwierdzone – w innym przypadku nie podejmujemy dalszych czynności. Pamiętajcie, że jadąc na interwencję nie podajemy nikomu informacji, skąd i od kogo wiemy o sytuacji.
Szczegółowe informacje opisywaliśmy tutaj:
i tutaj:
oraz tutaj: